قرارداد تخریب بنا به صورت تهاتری

25,000 تومان

در این جا یک نمونه قرارداد تخریب تهاتری ملک با فرمت وُرد (قابل ویرایش) برای دانلود ارائه شده است. در این نوع قرارداد پیمانکار موظف به تخریب ساختمان و بارگیری و حمل مصالح، ضایعات و نخاله های حاصل از تخریب به محلهای مجاز شهرداری به نحوی که خاک طبیعی در کل زمین رویت شود، می باشد. همچنین بر اساس تهاتر پیمانکار مصالح موجود در ساختمان و نیز ضایعات حاصل از تخریب را از کارفرما می خرد و با توافق طرفین و با توجه با حجم مصالح مبلغی به کارفرما پرداخت می نماید.

فایل متنی قرارداد با فرمت وُرد در 6 صفحه تنظیم شده و با توجه به شرایط قرارداد قابلیت ویرایش را دارد. همچنین علاوه بر قرارداد تهاتری ساختمان، یک نمونه قرارداد دستمزدی تخریب به صورت متر مربعی نیز همراه آن ارائه شده است. در صورت تمایل به خرید با استفاده از کادر سبز رنگ سمت چپ آن را به سبد خرید اضافه کنید.

توضیحات

اولین مرحله اجرای یک بنا معمولا آماده سازی زمین و تخریب بنای موجود (ساختمان کلنگی) می باشد. برای نحوه ی اجرای تخریب بنای موجود روش های مختلفی وجود دارد، همچون قرارداد اجرای پیمانی، دستمزدی و … . یکی از روش هایی که می تواند منافع هم پیمانکار و هم کارفرما را به خوبی پوشش دهد قرارداد تخریب تهاتری است، بدین نحو که دستمزد پیمانکار از فروش مصالح ناشی از تخریب توسط خود او تأمین می شود و با توجه به حجم مصالح پرداخت مبلغی به کارفرما نیز امکان پذیر خواهد بود. بدین صورت هم نگرانی کارفرما از به هدر رفتن مصالح رفع خواهد شد و هم پیمانکار به منافع خود خواهد رسید. علاوه بر نمونه قرارداد تهاتری تخریب، یک نمونه قرارداد دستمزدی تخریب ملک نیز همراه آن ارائه شده است.

نوع فایل: WORD (DOCX)

حجم فایل فشرده: 43 کیلوبایت

تعداد صفحات: 7+6 صفحه

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قرارداد تخریب بنا به صورت تهاتری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *