نقشه های اتوکد برداشت باغ فین کاشان شامل پلان باغ و برداشت حمام فین همراه با معرفی مجموعه

35,000 تومان

در این بخش نقشه های اتوکد برداشت باغ فین کاشان را به همراه معرفی بنا می توانید دانلود کنید. فایل اتوکد شامل پلان کل مجموعه و همچنین برداشت حمام باغ فین کاشان (پلان و برش) می باشد. همچنین معرفی مجموعه نیز در غالب یک فایل پاورپوینت و یک فایل نوشتاری وُرد همراه با تصاویر نیز ارائه شده است. این سه فایل در قالب یک فایل فشرده (زیپ شده) برای دانلود به صورت یک جا قرار داده شده است.

برای اطلاعات بیشتر تصاویر محصول را ببینید و توضیحات را بخوانید.

توضیحات

در این بخش، پروژه برداشت باغ فین کاشان، شامل نقشه های اتوکدی پلان باغ، نقشه های حمام فین و معرفی مجموعه برای دانلود ارائه شده است. باغ فین کاشان نمونه ای زیبا از باغ ایرانی است که در دوره های مختلف از آل بویه شکل گرفته است ولی شکل فعلی آن منسوب به زمان شاه عباس صفوی است. سیستم انتقال آب در این باغ با استفاده از لوله های سفالی (تنبوشه) توسط غیاث الدین جمشید کاشانی طراحی شده است و فواره ها با بهره گیری از شیب طبیعی زمین و تفاوت قطر لوله ها تأمین شد که خود یک شاهکار محسوب می گردد. در این بخش نقشه های اتوکدی سایت پلان مجموعه به همراه نقشه های حمام تاریخی فین کاشان و معرفی بنا ارائه شده است.

در صورت تمایل به خرید با استفاده از کادر سبزرنگ واقع در سمت چپ صفحه فایل را به سبد خرید اضافه کنید و بلافاصله پس از پرداخت دانلود کنید.

نقشه های ارائه شده باغ فین کاشان با فرمت DWG بوده که به صورت فشرده (ZIP) به همراه فایل پاورپوینت و وُرد برای دانلود قرار داده شده است .

حجم فایل فشرده: 4.05مگابایت

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “نقشه های اتوکد برداشت باغ فین کاشان شامل پلان باغ و برداشت حمام فین همراه با معرفی مجموعه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *