مجموعه آبجکت سه بعدی ستون و سر ستون کلاسیک برای تریدی مکس

35,000 تومان

در این بخش، مجموعه ای از ابجکت ستون کلاسیک تری دی مکس (3dsmax) به همراه سرستون و نیم ستون های زیبای معماری رومی و کلاسیک برای دانلود ارائه شده است.

تعداد آبجکت های سه بعدی ستون کلاسیک و رومی در این مجموعه شامل 72 آبجکت است که با افزودن به سبد خرید به صورت یکچا قابل دانلود است. برای اطلاعات بیشتر کاتولوگ پی دی اف این آبجکت ها را می توانید از این جا دانلود کنید و یا تصاویر محصول را ببینید.

توضیحات

معماری کلاسیک، سبکی بی زمان و چشم نواز در معماری بوده و هست. در این بخش، آبجکت های سه بعدی مرتبط با معماری کلاسک و رومی برای دانلود ارائه شده است. مجموعه آبجکت های تری دی مکس ارائه شده در این مجموعه شامل مدل سه بعدی ستون معماری کلاسیک یونان، معماری رومی و سایر ستون و سر ستون های تزئینی است.

برای اطلاع بیشتر از این آبجکت ها، می توانید تصاویر گالری محصول را مشاهده کنید. همچنین فایل پی دی اف کاتولوگ آبجکت های ستون کلاسیک از این جا قابل دانلود است.

مشخصات فایل ستون های سه بعدی کلاسیک و رومی در تری دی مکس:

تعداد آبجکت سه بعدی: 72 آبجکت

حجم فایل فشرده (Zip): 400 مگابایت

نوع فایل: تری دی مکس (3ds Max) با پسوند “.max”

کلیه فایل ها با نرم افزار تری دی مکس 2015 و بالاتر قابل استفاده و ویرایش هستند.

بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود در همین صفحه ارائه می شود و علاوه بر آن به ایمیل شما ارسال می گردد. برای مشاهده سایر فایل های مرتبط با معماری کلاسیک اینجا را دانلود کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مجموعه آبجکت سه بعدی ستون و سر ستون کلاسیک برای تریدی مکس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *