نقشه های برداشت خانه مشروطه تبریز (فایل اتوکد)

35,000 تومان

در این بخش نقشه های برداشت خانه مشروطه تبریز (موزه مشروطه تبریز) شامل پلان ها، نما برش ها و برخی جزئیات دیگر برای دانلود توسط شما قرار داده شده است.

نقشه های خانه مشروطه تبریز شامل پلان همکف، پلان طبقه اول، دو نما-برش عمود بر هم و نقشه پرسپکتیوی سقف تزئین شده داخل این بنا می باشد. همچنین کلیه نقشه ها با مقیاس 1:100 ارائه شده اند.

نقشه های برداشت و پلان خانه مشروطه و یا موزه مشروطه تبریز، با فرمت DWG می باشند و با اتوکد 2004 و یا بالاتر قابلیت استفاده و ویرایش را دارند. برای اطلاعات بیشتر تصاویر محصول را ببنید و یا بخش توضیحات را بخوانید.  در صورت تمایل به خرید با استفاده از کادر سبز رنگ سمت چپ آن را به سبد خرید اضافه کنید.

توضیحات

در این بخش، برداشت خانه مشروطه تبریز، شامل نقشه های اتوکدی نما-برش و پلان خانه مشروطه برای دانلود ارائه شده است. خانه مشروطیت تبریز که با نام موزه مشروطه نیز شناخته می شود یکی از خانه‌های مهم و تاریخی شهر تبریز است که در زمان انقلاب مشروطیت، محل تصمیم گیری‌های مهم سران آن نهضت بوده است. این بنا در دو طبقه و به سبک معماری قاجار ساخته شده است. این خانه  در اصل متعلق به حاج مهدی کوزه کنانی از فعالان مشروطیت در شهر تبریز بوده که در اختیار مشروطه چیان قرار می‌گرفت.

مشخصات فایل برداشت نما، برش ها و پلان خانه مشروطه تبریز به شرح زیر است:

نوع فایل : DWG  (اتوکد) 
حجم فایل فشرده : 1.06 مگابایت
فایل با اتوکد 2004 و بالاتر قابل استاده و ویرایش است
فایل بلافاصله پس از پرداخت از هریک از سه روش:  1- نمایش لینک دانلود بلافاصله پس از پرداخت 2- ارسال لینک دانلود به ایمیل شما  3- ارائه لینک دانلود در حساب کاربری شما (ثبت نام در حین خرید) قابل دانلود است.

 

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “نقشه های برداشت خانه مشروطه تبریز (فایل اتوکد)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *