نقشه های اتوکدی برداشت خانه مشیرالدوله پیرنیا در تهران

26,500 تومان

نقشه های اتوکدی عمارت مشیرالدوله پیرنیا در تهران را می توانید از این بخش دانلود کنید. این نقشه ها شامل نما، برش و پلان خانه مشیرالدوله پیرنیا است که به همراه برداشت تغدادی از تزئینات آن ارائه شده است.

برای اطلاع بیشتر از این فایل، می توانید تمام تصاویر گالری را ببینید و یا بخش توضیحات را مطالعه کنید. برای دانلود، می توانید آن را به سبد خرید اضافه کنید. لینک دانلود فایل بلافاصله پس از تسویه از طریق همین سایت و همچنین ایمیل در اختیار شما قرار می گیرد.

توضیحات

در این بخش، نقشه های اتوکدی نما، برش و پلان خانه مشیرالدوله پیرنیا به همراه نقشه سایت پلان و برخی از تزئینات برداشت شده این خانه تاریخی برای دانلود ارائه شده است. خانه مشیرالدوله پیرنیا در شهر تهران و در خیابان منوچهری، بین لاله زار و فردوسی قرار دارد. این خانه قدمت قاجاری دارد و معمار آن نیکولای مارکف روسی است.

نقشه های ارائه شده از خانه مشیرالدوله پیرنیا با مقیاس یک به صد است. پلان زیرزمین، پلان همکف، پلان طبقه اول، نما و برش از نقشه های اتوکدی ارائه شده از عمارت مشیرالدوله در این فایل است.

وقایع تاریخی مهمی در عمارت مشیرالدوله اتفاق افتاده است. این بنا شامل حیاطی بزرگ و عمارت مسکونی است. مرمت و احیاء خانه در دهه هشتاد شمسی انجام شده است. این خانه با شماره 1899 توسط میراث فرهنگی در فهرست آثار ملی ثبت شده است.

مشخصات فایل دانلودی نما، برش و پلان عمارت خانه مشیرالدوله پیرنیا

نوع فایل: اتوکد (DWG)

حجم فایل فشرده: 524 کیلوبایت

تعداد شیت: 7 شیت نقشه A3

فایل با اتوکد 2004 و بالاتر قابل استفاده و ویرایش است.

برای مشاهده نقشه های سایر خانه های تاریخی می توانید به این لینک مراجعه کنید. همچنین نقشه ها و معرفی سایر بناهای تاریخی تهران نیز از این لینک قابل مشاهده است.

 

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “نقشه های اتوکدی برداشت خانه مشیرالدوله پیرنیا در تهران”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *