نقشه های اتوکد برداشت مسجد طاقه گوره سنندج

60,000 تومان

در این بخش نقشه های اتوکدی برداشت مسجد طاقه گوره سنندج (یا مسجد سلطان عبدالله) شامل نماها، برش ها و پلان مسجد طاقه گوره و به علاوه حجم سه بعدی مسجد طاقه گوره در قالب دو فایل اتوکد برای دانلود ارائه شده است.

فایل نقشه های اتوکدی نما، برش مسجد طاقه گوره سنندج ، به همراه سه بعدی حجم این بنا، با فرمت DWG  است و با اتوکد 2004 و یا بالاتر قابلیت استفاده و ویرایش را دارد. برای اطلاعات بیشتر تصاویر محصول را ببنید و یا بخش توضیحات را بخوانید.  در صورت تمایل به خرید با استفاده از کادر سبز رنگ سمت چپ آن را به سبد خرید اضافه کنید و بلافاصله دانلود کنید.

توضیحات

در این بخش نقشه های اتوکدی مسجد طاقه گوره سنندج شامل نما، برش و پلان مسجد طاقه کوره به همراه یک فایل سه بعدی از حجم این مسجد برای دانلود ارائه شده است.

مسجد طاق گوره (طاق بزرگ) یا سلطان عبدالله، از گونه مساجد بدون ایوان ستون دار سنندج است. در اين گونه مساجد نقشه شامل شبستان ستون دار، راهروهايي در دو سوی شبستان ستو ندار، اتاق فقيه در بالاي راهروها است که حیاط در مقابل آن قرار دارد. در اين نوع مساجد، ايوان در مسجد قرار داده نشده است و بازشوهايي روي به سمت حياط دارد. در مسجد طاقه گهوره راهروها، شبستان چهار ستونی، اتاق فقیه و سبک پنج دری ها بر اساس اسلوب معماری مساجد محلّه ای شهر سنندج شکل گرفته است.

مسجد طاقه گوره در دوره قاجاریه ساخته شده است. ساختمان این مقبره به صورت بنایی ساده که به وسیله دو گنبد عرق چین ساخته شده و فضای شبستان مسجد به صورت چهار ستونی و با سبک معماری مساجد کردستان ایجاد شده است.

مشخصات فایل اتوکد نقشه های مسجد طاق گوره

نوع فایل : DWG  (اتوکد)
حجم فایل فشرده : 814 کیلوبایت

تعداد شیت نقشه: 8 شیت به همراه فایل سه بعدی
فایل با اتوکد 2004 و بالاتر قابل استاده و ویرایش است

فایل بلافاصله پس از پرداخت از هریک از سه روش:  1- نمایش لینک دانلود بلافاصله پس از پرداخت 2- ارسال لینک دانلود به ایمیل شما  3- ارائه لینک دانلود در حساب کاربری شما (ثبت نام در حین خرید) قابل دانلود است.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “نقشه های اتوکد برداشت مسجد طاقه گوره سنندج”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *