خانه حقیقی اصفهان : نقشه ها، معرفی کامل بنا و تصاویر

26,000 تومان

در این مجموعه نقشه های خانه قدیمی حقیقی اصفهان (خانه ی تاریخی اخوان حقیقی) که هم اکنون در اختیار دانشگاه پردیس اصفهان است به همراه متون معرفی بنا و تصاویر بنا ارائه شده است.

این مجموعه شامل نقشه ی اتوکدی پلان همکف، پلان زیرزمین و دو برش با فرمت DWG و معرفی نوشتاری بنا در قالب PDF و 38 عکس از این بنا می باشد.

برای مشاهده جزئیات بیشتر روی تصویر محصول کلیک کنید و توضیحات را بخوانید.

توضیحات

در این بخش، برداشت و معرفی خانه حقیقی اصفهان، از خانه های سنتی اصفهان، برای دانلود ارائه شده است. علاوه بر معرفی این خانه قدیمی ایرانی، نما-برش ها و پلان اتوکدی بنا نیز در این مجموعه ارائه شده است.

يكي از محلات قديمي اصفهان محله پشت بارو است. اين محله كه تا قبل از تغيير پايتخت در زمان صفويان از محلات آباد بود. در آن روزگار داراي خانه هاي با شكوه و مجلل بسيار بود كه متأسفانه بسياري از آنها از بين رفته اند. يكي از اين خانه ها خانه اخوان حقيقي است كه از بناهاي بسيار جالب دوران زنديه است. اين خانه در كوچه اي بسيار قديمي به نام كوچه 11 پيچ واقع شده و تعميرات و مرمت آن در سالهاي قبل از پيروزي انقلاب انجام شده و قسمتي از آن نيز در سالهاي اخير مرمت و بازسازي شده است.

معماري خانه حقيقي تماما داراي نشانه هاي صفوي است و كمتر عنصر قاجار در آن ديده مي شود. 

خانه اخوان حقیقی در اصفهان، چهارراه تختی، چهارباغ پائین، کوچه پردیس واقع شده و این اثر در تاریخ ۲۹ شهریور ۱۳۵۳ با شمارهٔ ثبت ۹۹۲ به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.

در این مجموعه نقشه های خانه قدیمی حقیقی اصفهان (خانه ی تاریخی اخوان حقیقی) که هم اکنون در اختیار دانشگاه پردیس اصفهان است به همراه متون معرفی بنا و تصاویر بنا ارائه شده است.

برای مشاهده ی موقعیت بنا اینجا را کلیک کنید.

این مجموعه شامله نقشه ی اتوکدی پلان همکف، پلان زیرزمین و دو برش با فرمت DWG و معرفی نوشتاری بنا در قالب PDF و 38 عکس از این بنا می باشد. نقشه ها با اتوکد 2004 و بالاتر قابل استفاده اند.

در صورت نیاز به فایل Word تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “خانه حقیقی اصفهان : نقشه ها، معرفی کامل بنا و تصاویر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *