نقشه های کامل اتوکدی طراحی مجموعه خدماتی بین راهی

75,000 تومان

مجموعه نقشه های چهار پروژه مختلف طراحی مجتمع خدماتی بین راهی در قالب فایل اتوکد (با پسوند DWG) را می توانید  دانلود کنید. کلیه ی نمونه نقشه های مجموعه خدماتی بین راهی  با نقشه های کامل پلان، نما و برش و همراه با نامگذاری فضاها ،ارائه مبلمان و پرسپکتیو سه بعدی ارائه شده اند.

فایلهای  مجموع نقشه های مجتمع خدماتی بین راهی با فرمت DWG ارائه شده و با اتوکد 2004 و یا بالاتر قابلیت استفاده و ویرایش را دارد.

نسخه ی PDF  رایگان نقشه های مجتمع خدماتی بین راهی  را از اینجا دانلود کنید. در صورت تمایل به خرید با استفاده از کادر سبز رنگ سمت چپ آن را به سبد خرید اضافه کنید.

توضیحات

در این بخش مجموعه ای از چهار پروژه ی متنوع طراحی مجتمع خدماتی بین راهی (نقشه های معماری) را می توانید دانلود کنید. نقشه های این مجموعه شامل نقشه های مرکزخدماتی در ابعاد مختلف، نقشه مرکزاقامتی، نقشه مرکز تعمیرگاه خودرو ، نقشه ی فروشگاه و رستوران و نقشه مرکز پمپ بنزین و الزامات آن می باشد.نقشه ها دارای پرسپکتیو و جزئیات مربوط به فضاهای مرتبط می باشد.

فایل ارائه شده با فرمت DWG بوده که به صورت فشرده (ZIP) برای دانلود قرار داده شده است و با اتوکد 2004 و یا بالاتر قابل استفاده و ویرایش است. کلیه نقشه ها با مقیاس (متریک) ارائه شده اند.

نوع فایل: DWG

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “نقشه های کامل اتوکدی طراحی مجموعه خدماتی بین راهی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *