مجموعه 1100 طرح زیبا و متنوع درب، پنجره و یراق آلات تزئینی برای اتوکد

45,000 تومان

در این بخش یک مجموعه ی منحصر به فرد، بسیار متنوع و زیبا از طرح های درب ورودی و انواع پنجره توسط معماری مارکت در قالب یک فایل اتوکد ارائه شده است. همچنین انواع طرح یراق آلات تزئینی مانند دستگیره و کوبه (درکوب) نیز در این مجموعه قرار داده شده. انواع نقوش شیشه تزئینی زیبامتناسب برای طرح ویترای روی شیشه نیز بخشی از این مجموعه ی ارزشمند است.

فایل به صورت DWG  ارائه شده است و با نرم افزار اتوکد 2004 و بالاتر قابل استفاده و ویرایش است. برای اطلاعات بیشتر می توانید توضیحات را بخوانید و یا تمامی تصاویر محصول را مشاهده کنید.

توضیحات

این فایل اتوکد شامل 1100 طرح زیبا و متنوع از طرح انواع درب ورودی، درب چوبی و فلزی، انواع درب های کلاسیک با قاب پیرامون آن، انواع طرح درب یک لنگه و دو لنگه و کشویی، درب های اصلی ورودی ساختمان، درب های داخلی و اتاق ها، درب های تاسیساتی و ضد حریق، درب های شیشه ای، انواع طرح دستگیره ی درب، انواع کوبه ی درب، انواع طرح پنجره، پنجره ی کلاسیک و قاب آن و طرح شیشه ی پنجره با نقوش تزئینی مناسب طرح ویترای می باشد.

پس از دانلود، فایل را از حالت فشرده (ZIP)  خارج کنید. فایل با پسوند DWG می باشد و با نرم افزار اتوکد 2004 و بالاتر یا نرم افزارهای DWG Viewer قابل استفاده است.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مجموعه 1100 طرح زیبا و متنوع درب، پنجره و یراق آلات تزئینی برای اتوکد”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *