معماری پیش از مدرن (آشنایی با معماری معاصر)

27,000 تومان

در این بخش مبحث «معماری پیش از مدرن» از مجموعه پاورپوینت های آموزشی درس آشنایی با معماری معاصر برای دانلود ارائه شده است. فایل پاورپوینت معماری پیش از مدرن، به سبک های معماری پیش از مدرن و تحولات تکنولوژی در ساخت که به شکل گیری معماری مدرن انجامید، می پردازد.

برای مشاهده مباحث معماری معاصر، به صفحه مجموعه پاورپوینت های آموزشی درس معماری معاصر مراجعه کنید.

پاورپوینت آشنایی با معماری پیش از مدرن، با فرمت pptx ارائه شده است و با نرم افزار پاورپوینت قابلیت استفاده و ویرایش را دارد. برای اطلاعات بیشتر تصاویر محصول را ببنید و یا بخش توضیحات را بخوانید.  در صورت تمایل به خرید با استفاده از کادر سبز رنگ سمت چپ آن را به سبد خرید اضافه کنید و بلافاصله دانلود کنید.

 

توضیحات

در این بخش، پاورپوینت درس آشنایی با معماری معاصر با موضوع «معماری پیش از مدرن» برای دانلود ارائه شده است.

در این مبحث ابتدا به اختصار به جنبش‌های هنری و معماری قرن 19 و پیش از آن پرداخته شده است و  مدرسه هنرهای زیبای پاریس، رومانتیسیسم، نئوگوتیک سخن مطرح شده اند. سپس به پیش زمینه های معماری مدرن و حضور تکنولوژی در معماری خصوصا پل ها و نمایشگاه های بین المللی اشاره شده است.

در این پاورپوینت آموزشی، مختصری از سبک های معماری پیش از مدرن که به عنوان پیش زمینه شکل گیری معماری مدرن مطرح هستند،  به همراه تصاویر و نقشه های بناهای مربوط مورد بررسی قرار گرفته اند.

مشخصات فایل پاورپوینت معماری پیش از مدرن (پیش زمینه های معماری مدرن)

نوع فایل : pptx  (پاورپوینت)
حجم فایل فشرده : 8/52 مگابایت
تعداد اسلاید: 61
فایل با نرم افزار پاورپوینت 2013 و بالاتر قابل استفاده و ویرایش است

فایل بلافاصله پس از پرداخت از هریک از سه روش:  1- نمایش لینک دانلود بلافاصله پس از پرداخت 2- ارسال لینک دانلود به ایمیل شما  3- ارائه لینک دانلود در حساب کاربری شما (ثبت نام در حین خرید) قابل دانلود است.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “معماری پیش از مدرن (آشنایی با معماری معاصر)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *