نقشه های اتوکدی برداشت خانه خاتمی اردکان

60,000 تومان

در این بخش، نقشه های اتوکدی خانه خاتمی اردکان (واقع در استان یزد) برای دانلود ارائه شده است. این نقشه ها شامل دو نما-برش، پلان طبقه اول، پلان زیرزمین و پلان همکف خانه خاتمی اردکان می باشد.

نقشه های اتوکدی برداشت خانه خاتمی اردکان، با فرمت DWG می باشند و با اتوکد 2004 و یا بالاتر قابلیت استفاده و ویرایش را دارند. برای اطلاعات بیشتر تصاویر محصول را ببنید و یا بخش توضیحات را بخوانید.  در صورت تمایل به خرید با استفاده از کادر سبز رنگ سمت چپ آن را به سبد خرید اضافه کنید و بلافاصله دانلود کنید.

توضیحات

در این فایل اتوکد ارائه شده، نقشه های برداشت خانه خاتمی اردکان شامل نما-برش ها و پلان های خانه خاتمی ارائه شده است.

این خانه، خانه ای قاجاری در محله ی چرخاب اردکان است که در گذشته به مرحوم آیت الله خاتمی تعلق داشته است. این اثر در سال 1382 با شماره 9116 در فهرست آثار ملی ثبت شده است. کاربری کنونی این خانه، استفاده به عنوان موزه مفاخر و رجال است.

خانه خاتمی اردکان دارای حیاط مرکزی، تالا، اتاق های سه دری و بادگیری بلند است. در گذشته آب قنات از پایاب این خانه عبور می کرده است. تزئینات عمده این خانه گچبری های بخش شمالی بنا، طاق های قسمت غرب، درهای چوبی زیباو بادگیر آن است.

در صورت عدم نمایش صحیح فونت های فارسی نقشه اتوکد، به بخش دانلود فونت های فارسی اتوکد در بخش فایل های رایگان مراجعه کنید و مطابق دستورالعمل آن را نصب کنید.

مشخصات فایل اتوکد نقشه های خانه خاتمی اردکان

نوع فایل : DWG  (اتوکد)
حجم فایل فشرده : 156 کیلوبایت

تعداد شیت نقشه: 4 شیت
فایل با اتوکد 2004 و بالاتر قابل استاده و ویرایش است

فایل بلافاصله پس از پرداخت از هریک از سه روش:  1- نمایش لینک دانلود بلافاصله پس از پرداخت 2- ارسال لینک دانلود به ایمیل شما  3- ارائه لینک دانلود در حساب کاربری شما (ثبت نام در حین خرید) قابل دانلود است.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “نقشه های اتوکدی برداشت خانه خاتمی اردکان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *