معرفی کاخ شمس العماره مجموعه کاخ گلستان تهران

60,000 تومان

در این بخش، معرفی کاخ شمس العماره تهران، واقع شده در مجموعه کاخ گلستان را می توانید دانلود کنید. این معرفی شامل تاریخچه، آشنایی با معماری و مرمت کاخ شمس العماره و مجموعه گلستان است.

جهت اطلاعات بیشتر از محتویات فایل بخش توضیحات را بخوانید. برای دانلود فایل معرفی کاخ شمس العماره می توانید آن رابه سبد خرید اضافه کنید و بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود در همین صفحه ارائه می شود و علاوه بر آن به ایمیل شما ارسال می گردد.

علاوه بر این، برای دانلود نقشه های اتوکدی و پلان کاخ شمس العماره می توانید به این لینک مراجعه کنید.

توضیحات

در این تحقیق، معماری، مرمت و تزئینات کاخ شمس العماره مورد بررسی قرار گرفته است. فایل های ارائه شده در معرفی کاخ شمس العماره عبارت اند از:

یک فایل پاورپوینت در مورد معرفی معماری شمس العماره، یک فایل پی دی اف ارزشمند در مورد تاریخچه و ساخت شمس العماره و معرفی تزئینات و مقرنس های آن، یک فایل وُرد در مورد مراحل مرمت مجموعه است.

تزئینات به کار برده شده در این کاخ، چنانچه در بخش تزئینات شمس العماره به آن اشاره شده است، شامل کاشی کاری، گچ بری، آینه کاری، کارهای چوبی و مقرنس است. آن چه كه از شكل شمس العماره مي توان تشخيص داد اين است كه معماري آن كمي از معماري اسلامي فاصله گرفته و تا حدودي از معماري غربي تاثير پذيرفته است. البته اين به جا هم بوده زيرا در زمان ناصرالدين شاه اين تاثيرپذيري از هنر و معماری غربی وجود داشته است،

مشخصات فایل معرفی معماری کاخ شمس العماره:

نوع فایل ها: DOCX (ورد قابل ویرایش) PPTX (پاورپوینت قابل ویرایش) و PDF

حجم فایل فشرده: 28 مگابایت

فایل با نرم افزار Word، Powerpoint و ایدوبی ریدر قابل استفاده است.

علاوه بر معرفی کاخ شمس العماره، برای دانلود نقشه های اتوکدی و پلان کاخ شمس العماره می توانید به این لینک مراجعه کنید.

 

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “معرفی کاخ شمس العماره مجموعه کاخ گلستان تهران”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *